--

har inte gjort mycke idag, åkte till gbg och hämtade stödbältet, har användt de lite och de verkar funka.. är nog bättre med de än de andra skulle ja tro ! De är bredare och ännu lite bredare över magen, men ja trodde de skulle vara mycke bredare.

Man fick den också, ja trodde man bara fick låna eftersom dom sa de.. men dom sa att de är inget dom vill ha tillbaka eftersom de sitter så sätt inpå kroppen ! Och de kan man ju förstå :)

Sen efter de åkte vi och hämtade mitt pass hos polisen. Skit ful på bilden som alltid, blir alltid missnöjd med de där, men sen när ja gör mitt legg ska ja banne mig bli skitsnygg, haha.

Sen va ja tvungen att åka hem och sova för ja va så jätte trött och mådde illa. Trodde ja skulle få stanna bilen där ett tag och spy, men ja höll mig.. vill absolut inte spy !

Men när ja kommer hem så är de en massa folk på översta våningen och renoverar toaletten tror ja de va, och de lät ju inte direkt lite.. men ja lyckades somna iaf, va rätt skönt att somna till de oljudet.. ja lyckades skjuta undan mina egna tankar och då somnade ja på en gång och vaknade när de vart tyst typ :P
Sen sov ja kanske i två timmar tills Jessica ringer och frågar om ja vill komma och fika med henne, så ja gjorde de.. sen gick vi ut och gick lite, gick med Alva till en lite lekpark så hon fick gunga lite, tyckte hon va jätte roligt !

Sen efter de har ja inte gjort så mycke mer, har kollat på en jätte bra film.. Änglarnas stad elr nåt hette den !

Nu sitter ja och väntar på att älsk ska komma hem, vi ska till hon som var min chef och fixa lite papper som datumena inte riktigt stämde på.. Måste ha de gjort innan vi åker till Tyskland :)

Vi hörs senare ! puss på er !



Foto:MalinRingström


Kommentarer
Postat av: IdaBriitaÄppelkind

Fina bebismagen!!

2010-05-24 @ 13:21:29
URL: http://skoogarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0