Ullared

Idag är ja på lite bättre humör som tur är :P Åker till Ullared lite senare, ooooh så roligt, ja tror ryggen är lite bättre, har haft fruktansvärd värk så ja nästan inte kunnat gått elr legat, sitta har gått bra. Älsk skulle hjälpa mig ur sängen genom att dra upp mig i armarna så ja skulle sätta mig på rumpan, men ja bara skrek och gjorde grimaser sa han, så han satt bara och asgarva åt mig :D taskig man ja har var !? :P. Ja kunde komma bort från sängen om ja rulla runt till magen och hasade mig ner, såg nog också lite komiskt ut :P
Har inte ens kunnat  hosta elr lyfta nacken när de har varit som värst.. ska nog kolla upp det eftersom de kommer och går hela tiden.

Igår började ja med att göra Tankclean när ja skulle jobba, sen när ja va klar med det och åkte ja till Bilia och där såg ja en bil som såg ut som Jerrys.. så ja tänkte bara "nääää de kan ju inte va han, han måste ju veta om att de är ja som har börjat jobba igen" så tänkte ja inte mer på de utan gick in och då frågade en som jobbade där om ja va trött idag ? Ja bah "eeeeh jaa lite" haha, hon brukar typ inte prata annars, sen när ja kom till städskrubben såg ja att de stod en stor svart soppåse där med masssa soper i och tänkte om ja hade glömt att tömma sopor igår så dom som jobbade där hade gjort de.. men de brukar dom ju inte göra.. Sen skickade ja iväg ett sms till Jerry och frågade om han va på Bilia och fick tillbaka "ja, vadårå ?" Hahah, så då gick ja upp och såg han där tvätta golvet och var klar med hela städningen typ, haha. Men de va tur att ja mötte han där för han skulle senare åka till Tankclean och göra den :P Han hade inte fått nån information att ja hade börjat jobba igen så han hade åkt dit !:P Men då fick han ju iaf två timmar extra i lön ! :D

Men nu ska ja iaf åka dit och börja jobba.. sen så ska ja hem igen, duscha och fixa iordning mig, tänkte ja skulle försöka hinna locka håret lite fint :) Sen bär de av till Ullareeeeeeeed !! KUL !!

Nej nu måste ja skynda mig, puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0