Torget

Nu ska ja ner på torget med Jessica och Rose-Marie.. ovanligt va ? haha
Vi ska handla lite småmat och jag ska till Fröja och hämta mitt sjukintyg, skulle egentligen ha hämtat det i förrgår :O Sen ska ja till chefen och lämna in dom och prata lite med henne.

Senare ska ja småstäda lite här hemma tror ja..

Igår skickade älsk ett sms om att han behövde 300kr på kontot och de va ingen ide att fråga vad de var till för jag fick inte veta iaf :P
Jag har sagt typ två ggr att ja så gärna vill ha 1,2 och 4 för att kunna kolla på nyheterna, haha. Så igår när ja kom  hem så hade han varit och köpt en tvantenn !! :D haha så nu har ja massa olika kanaler :D

De är kul att ha tv ibland, men tyvärr har den den inverkan på mig att ja kan sitta där hela dagen trots att ja har en massa att göra :P ajaj, inte bra !

Aja, nu ska ja gå iväg. puss på er !


Kommentarer
Postat av: mor

Ja det gäller att ha självbehärskning :)

2010-03-11 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0