kväller

Mötet gick bra, sist fick ja åka hem efter halva för de inte funkade.. får typ panik elr nåt. Men ja känner mig ganska hemma i denna församlingen, har ju endån tillhört den i nästan två år så.

Btw, idag var de 2år sedan ja flyttade hit till stenungsund. Aldrig trodde ja att mitt liv skulle ta en sån vändning. Ja trodde ja aaaaldrig skulle bli mamma vid 22års ålder. haha, gift efter 9 månader och gravid efter 2 år. ojojoj. Ja de blir adlrig som man har tänkt sig verkligen ! Men jag klagar absolut inte, de här är de bästa som någonsin har kunnat hänt mig ! Christer är mitt allt ! <3

Nu ska ja sova. Imorn kanske de blir att åka till badhuset med Ludwig och Clabbe, får se om kassan tillåter de :)

Godnatt och sov så gott. puss på er !

Min största kärlek !


Kommentarer
Postat av: andreas

diggar lillfingret <3

2010-03-12 @ 15:08:57
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0