Jobba

Nu ska ja strax sticka iväg och jobba ! Sen ska ja hem till Jessica och bara tjöta lite.

Har ju inte sagt vad ja har handlat på Ullared heller, men de blev en maaaaassa saker. Mammakläder och bebis grejer och lite allt möjligt.

De fanns dock inte så mycke mammakläder där, så liite besviken blev ja, men några plagg blev de iaf ! Tror ja fick med mig fem par tröjor ett par byxor, trosor, bhar, strumpor, strumpbyxor mm.

Ja visste inte vilken storlekt ja hade på BHn så när ja gick och frågade om nån kunde hjälpa mig så tog  hon mått och sprang runt och sa "du ska ha 75E du ska ha 75E" medans hon letade upp massa bhar åt mig, och jag sprang som en svans efter och bara tog emot, haha, sen fick hon med sig två andra som jobbade där också som sprang runt och leta åt mig, haha, jätte snällt, verkligen service :D

Bebiskläder köpte vi inte så mycke av, de blev två beatlesbodys iaf, en som de stod beatles på och en som de stod " all you need i love" på och beatlesmärket då, så de ville ja ha så de fick slinka ner i vagnen !
Sen nappar, nappflaskor, hackklappar, kudde, täcke och sängkläder till de, snuttefiltar och ja vet inte huur mycke vi köpte !

Sen gick vi till avdelningen med tavlor och lampor och sånt, två skit snygga lampor som vi satte i vardagsrummet för 175kr st fick vi med, och sen köpte ja två stora tavlor för 30kr st, och kan ni gissa vem som va på dom !? MICHAEL JACKSON !!! haha. skit snygga, ja va bara tvungen att köpa dom, ja ville ha en skit stor klocka också med han på, men de fick ja inte för älsk :P

De blir nog en till tripp om inte allt för länge, ska bara spara ihop lite pengar !

Nej nu sticker ja och jobbar. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0