Dröm

Ja hade världens konstiga dröm inatt..

Om ni vet vem kissie är, sveriges största bloggare. ja drömde om henne. Att ja träffade henne i typ sthlm på stationen och vi kom jätte bra övers och så, och hon ville ha med mig hem till henne, men hon bodde typ en timme från sthlm så ja visste inte om ja ville med, plus att vi skulle åka buss, och hon bodde typ låångt ute i skogen, inte inne i stan som hon skryter så med, haha. Men sen sa jag iaf att ja inte orkade följa med, och hon blev typ jätte sur och stack. Sen när vi kom hem till lägenheten, ja tror de är ch som är med mig i drömmen, men iaf, när vi kom till lägenheten så är de nån som klättrar upp för räckett till våran balkong och är jätte full, en utlädsk kille, och ska ner i vårat gargage, (som i verkligheten inte finns) och ja börjar tokskrika och säger att han inte får gå ner där för alla våra kattungar är där, haha. Sen har han en skruvmejsel i handel som han trycker in i bröstet och halsen och han börjar tokblöda och ja bara skriker, och sen lyckas han ta sig in i lägenheten

Sen ser ja att de rycker i ytterdörren och han springer dit och öppnar, och in kommer en tjej och är helt tokig och ska ta mitt barn.. elr ja tror iaf att hon ska skära upp magen på mig och ta barnet så ja blir ännu mer tokig och skriker som en stucken gris !!

Sen helt plötsligt ser ja in i framtiden.. att den här tokigatjejen som ska ta mitt barn ur magen, har tagit hant om henne, elr kidnappat henne och hon mår bra och allt de där, så allt känns jätte konsigt. Och ja tänker bara "men skönt så skär hon inte upp magen på mig utan kanske kidnappar mig och sen tar barnet när de är dags att föda". haha.. sen vet ja inte vad som hände, jag vakna av att ja hade sprängade huvudvärk och va jätte kissnödig :P

barnet va en flicka i drömmen.. undra om de är de som ligger i magen.. ? :O läskigt !

Aja.. nu ska ja laga mat och sen ska ja dra t Jessica. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0