KLANT !

Är så arg på mig själv !! Varför blonderade ja mig !?! Ja passar inte alls i det, trivs inte för fem sekunder !! Sen att ja har förstört håret totalt gör ju inte saken bättre.. De är jätte slitet i topparna så ja måste klippa mig, men ja vågar inte gå till en frissa för då får ja väl världens utskällning ! Ja skulle ha hållt mig t svart ju !!

Just nu ser mitt hår ut så här



Dom gula topparna har ja blekt två ggr nu och får inte bort det ! De blir typ ingen skillnad ! Sen resten av håret är gult ! Ja är så arg på mig själv ! Nu ger ja upp ! Ja gick till Lindex och köpte två nya färger, bruna, så nu får ja vara brunhårig. Påminn mig om att ja aldrig mer ska färga håret blondt !!! ÅH !

Känns så värdelöst att ja har lagt ner en massa pengar på håret och sen blir de så här ! Bara för ja inte hade tid att gå till frissan förra veckan ! Sen har ja köpt silverschampoo och balsam för en massa pengar som ja inte ens behöver nu !

Ja får sån ångest !:P


Va till BM idag iaf, mitt blodvärde va lite långt, men de är bara för ja inte har tagit mina tabletter som ja ska. Men sen allt annat va bra, och kurvan låg på 30 och ja vägde 78,2 tror ja de va ! Hjärtljuden låg på 150 nu igen, så nu är ja inte så orolig längre :)

Den sparkar och har sig jätte mycke nu, elr de är mer tryck än sparkar, som att den ligger och sträcker på sig hela tiden, även när ja är ute och går, så de verkar som den inte sover nånting :P
I helgen när vi satt och spela kort va den så jobbig så ja fick gå och lägga mig tillslut. Blir så obehagligt när den håller på så länge och mycke !

Ikväll kommer min andra bror också, Tony, han som bor i Oslo, ska bli roligt. Har inte träffat han på över ett år !
Sen i mornkväll åker vi till mamma och pappa. Så ja får sätta igång och packa ner alla saker ja ska ha med mig ! Tar ju med alla kläder och sånt nu, för ja flyttar ju ! Men kommer tillbaka hit om ca 2 veckor för att packa resten !

Men nu får ja sätta igång iaf, puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0