Hemma

Hey nu är ja hemma från frissan igen, håret är inte så blont som ja vill ha de än, men ja beställde en till tid om två veckor, så då blir de nog färga med folie och sen klippning på det så man får bort de slitna. Just nu har ja jätte fin färg i hårbottnen, men de är ju pga att ja hade sån utväxt när ja gjorde det, och resten har håret är typ ljusorange :P Men de är bätte än innan iaf. Nu har ja gjort sammanlagt tre ggr, lagt ner 1200kr på det. Jätte bra tycker jag ! Om ja hade gått till frissan som ja brukar gå till så hade ja fått gått EN gång för de priset, och nu har ja fått gått TRE ggr.

Köpte också silverschampoo och balsam som ska ta bort alla gula och oranga toner och så där, så ja hoppas de har blivit lite ljusare tills ja går dit igen om två veckor :) Det är ju topparna som är svårast att få bort färgen på eftersom dom brukar dra åt sig mer färg. Sen svart är ju väldigt svårt att få bort också.
Men vi är på god väg iaf :)

Snart blir de Familjegruppen, älsk är på väg hem så ja ska börja göra iordning maten... elr om de blir en cheesburgare så hinner ja vila en stund för ja är dödstrött ;P

Vi hörs ! puss på er !


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte hur ditt hår reagerar på silvershampoo men var försiktig, mitt hår gick från underbart till torrt! Väldigt torrt! XP Du såg själv när jag var ner! ;P

2010-06-10 @ 13:19:54
URL: http://whatsername.blogg.se/
Postat av: petra

aah ja såg de :P Men ja har användt de mycke förr, du vet när ja va jääätte blond, och mitt hår blev jätte fint. Men de här är ett annat märke + att de ska vara vårdande för håret, så vi får se hur de blir :)

2010-06-10 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0