Frukost

Sitter och käkar frukost nu och har precis klivit upp, de är lite soligt ute, så ja kanske försöker mig på en liten promenad idag igen, igår gick ja ju ut när de duggade lite, och när ja hade gått en stund så började de spöregna, kul, men då gick ja in på ica och köpte mig en vatten och sen gick ja hem igen.. De kanske tog en halvtimme, eftersom ja går sakta, men de är iaf nåt, ja kan inte gå så mycke längre för ja får så ont. Tråkigt.
ja tänkte igår att ja skulle försöka ta och gå i en liten rask takt, så ja gick ut för dörren och upp för två små trappor, och sen börjar ja gå lite fortare, men på en gång så får ja världens sammandragningar i magen, som håll typ, de gör så fruktansvärt ont att man knappt kan fortsätta gå.. tyckte de va lite pinsamt om man skulle ha stannat och stått stilla en stund när man precis har gått utanför dörren :P Sen ser ja ju inte ens ut att vara i 7månaden, ja ser ut att va typ i 5te och de gör de ännu värre :P

Men idag blir de en sakta prommis iaf :)

Tänkte ja skulle försöka tvätta lite, älsk har slut på kallingar så ja får göra nån tvätt, alla kläder som ligger i korgen får ja göra en helg då älsk är hemma då ja inte orkar själv.

Frissan på torsdag, ska bli kul och se hur mycke hon kan ta denna gången, tror de blir en sligning till  och sen skulle hon visst göra nått annat tror ja.. kommer inte riktigt ihåg, men ja ska ju klippa mig också, page, ja trivs nog bäst i de.. ja hatar mitt hår i nacken ! Sen kan de ju vara skönt att ha lite kortare hår när man får en bebis som kommer så småningom rycka och slita i det :P
Känner att ja genomgår en väldigt stor förändring i mitt liv så ja behöver något nytt ch frescht ! :)

Ni får ha de så bra så hörs vi senare. puss på er ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 04:03:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0