SVETT !!

Har precis käkat pannkakor. Håller på svettas ihjäl av denna äckliga värmen ! JAG DÖR !! Seriöst alltså ! Hur kan de vara så här varmt ? Och i morgon ska de vara den varmaste dagen av alla dagar, och vet ni vad ja ska göra då hela dagen ? Jo.. ja ska åka BIL !!!!!! AC tack !

Va in till Valbo med Jessika och Rasmus.. Just de.. Rasmus, syrrans ena pojk har kommit och ska vara här ett tag. Så tråkigt att ja åker hem redan i morn då !:( Men iaf.. Vi va in till valbo och skulle gå på H&M och kollar på rean innan ja åker hem igen.. Hittade en klänning för 75kr, och sen hade ja 50kr i rabatt som ja använde, så den kostade bara 25kr från mig alltså :) Skit bra ! De är dock ingen gravidklänning men den funkar iaf.

Den är jätte luftig och skönt !


Nu ska vi natta Rasmus och sen blir de att gå igenom papprena som ska in till förslossningen och blodkorterna.. Har inte haft en blodkort sen ja döpte mig :O Tre år ! 
 
Men ni får ha de så bra, I morn åker ja hem till min Älskling !:) puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0