--

Har en sån där dag då ja känner för att klä upp mig snyggt och fixa hår och grejer.. Men de kan ja inte, för ja kan inte ha några kläder och ja vet att så fort ja börjar så kommer ja tappa all sug på de för ja har blivit så pluffisig. depp !!

När ja gått ner i vikt igen ska ja köpa mig ett par riktigt snygga jeans ! DE är något ja önskar mig jätte mycke just nu.. en snygg rumpa i ett par snygga jeans, haha.

Är så orolig över mamma också. Hon fick åka in på akuten idag för magont. De måste vara nått virus eftersom när ja va hemma fick pappa göra samma sak. Undra vad de kan vara. Men hoppas att de inte är något farligt. Men hon har varit där inne i ett par timmar nu.. så hoppas hon ringer snart och berättar något !

Nu ska ja sätta på lite musik och fortsätta städa.. har inte fått så mycke gjort ännu. Orkar stå i en liten stund bara och sen måste ja sätta mig ner. Bara några veckor kvar sen så är de här över :D Skönt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0