--

Har tagit ett långt varmt bad, inte de bästa för nu svettas ja, plus att ja dricker te, haha.

Idag var vi till Gbg med grannarna, jätte trevligt ! Först åkte vi och kollade kakel som dom ska ha. Sen fick dom inte med allt i bilen så dom fick åka hem hit igen och last ur och åka tillbaka, men då hoppade jag och Lisa av på IKEA. Först gick vi och käkade, köttbullar så klart med en prinsesstårtebit :) Sen skulle vi gå och kolla på en balja som bebis ska ha när den ska tvättas, men de va slut ! Just när ja äntigen är på IKEA och ska köpa något så är de slut !! Lite irriterande :P men får ta de hemma i Valbo istället. Sen gick vi och tog en varsin mjukglass och gick ut och vänta på killarna, älsk gick och skulle köpa en pizzaslize, men kom tillbaka med sex korvar varav ja tog en halv av dom !:P

Sen så for vi hem och gjorde inget speciellt. Plockade undan lite men de är fortfarande en del att städa upp här, men ja har verkligen inte haft orken till de, sover nästan hela tiden nu om dagarna.

Förvärken satte igång odentligt efter en liten stund bara, inte jätte skönt direkt, men tog de lugnare nu och andades riktigt, men ja blir yr av att andas så ! 
Den där Epiduralen känns de som om ja kommer ta när ja kommer in. Ja är så pass rädd för att föda och ja har pratat med några som säger att den är jätte bra om man är rädd. Ena tjejen som kom med ambulansen igår sa att den är jätte bra och att man visst har kontroll på allting, och att allt blir så mycke lättare ! De fick mig att ändra mig lite grann faktsikt.. de är nog ett av mina första val ja har om de vill sig ! Sen vet man ju inte hur lång tid en förlossning tar. Får se när vi är där helt enkelt :) Hoppas det blir snart !

Nu ska ja dricka min alkoholfria rosa pantern och sen tänkte ja sova ! Sov gott alla. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0