Nyvaken.

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Är fortfarande trött men kan inte sova. Vaknade av att ja va tokpinkis och de fick mig att vakna till rejält.

Idag tänkte ja plocka lite här, men vaknade med illamående som ja hoppas försvinner om en stund, tänkte försöka ta en liten brödbit elr liknande, har redan druckit nyponsoppan men känner att ja börjar bli ganska äcklad av den nu, får kvälvningar på engång ja dricker. Men de får funka ett tag till iaf.

Får se om syrran kommer idag, men läste på Fb att William hade fått feber så dom kanske inte kommer ? Men ja hoppas iaf. Tyvärr kommer ja nog va rätt slut, med tanke på att ja ve helt slut efter en timme med Chatrins barn och Ludvig va här för nån dag sen. Gick och somnade på engång dom gick. Men ja vill att dom kommer eftersom annars blir ja själv hela dagen i morgon. Älsk ska till Simeon och Andreas och spela CS. Så då vill ja ha lite sällis :)

Badade kattungarna lite igår, jätte söta var dom ! Simma kunde dom också :) Men tror inte dom gillade det så där jätte mycke.. katter brukar ju inte göra det. Jermina hatar de.

Idag är de fredag och som sagt ska plocka lite. Får se hur ja mår under helgen, tänkte jobba på måndag iaf, men om de inte funkar så får ja ringa och be att en läkare sjukskriver mig sa dom. Eftersom ja redan varit sjukskriven en vecka så får ja ju inte va de längre utan intyg från läkaren. Men som sagt ska ja försöka jobba på måndag iaf och sen får vi se hur det går :)


Usch vilket tråkigt inlägg.. De är bara massa text. Är de ens nån som läser ? Förutom mamma ?:P
Ja vet ja måste bli bättre på att lägga upp bilder.. men orkar inte :P hih

Aja..

Ni får ha en underbar helg ! puss på er !

See you later !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart jag läser. Och det gör säkert någon annan också.

2010-01-15 @ 12:02:07
Postat av: Janina

Jag läser ;) Skriv på bara, jag har gått över tiden med 5 dagar idag, bebisen vill inte ut, så jag har såå tråkit :P

2010-01-15 @ 12:51:56
URL: http://janinajohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag läser ;)

2010-01-15 @ 15:06:58
Postat av: petra

haha va bra :D

2010-01-16 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0