jobbdags

Nu måste ja fixa mig och åka till jobbet, kom ju på att de är fredag och dom slutar klockan tre idag, en timme tidigare altså.. och ja har inte lust att komma dit och städa bland en massa nakna karlar, haha.


Jag gör samma sak exakt varje dag.. Jag kliver upp, kissar, dricker te, kollar alla bloggar, först kollar ja janinas ( spännande när hon ska få barn :D ) kissies, gaybloggen, paow, dessie och sen andreas och sen egoinas.

haha, ja ja sitter och kollar typ allas bloggar, snacka om att ja inte har nått att gör på dagarna :P

Sen går ja duschar och jobbar. Men idag har ja faktiskt varit lite duktig och städat, torkade golvet inne i vardagsrummet och köket. Så nu luktar de lite godare, men ska också ta ner gardinen i vardagsrummet.

Nej nu måste ja göra mig iordning, fick plötsligt lite brottom !  puss på er !

See you later !

Kommentarer
Postat av: Nanett

Hej.

Malins blogg e ju borta, har hon en ny? Och vad heter den i såna fall. KRAM KRAM

2010-01-22 @ 16:49:39
Postat av: Anonym

du får fråga malin nanett :)

2010-01-22 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0