--

Är ensam hela dagen idag igen eftersom ch måste jobba, dom renoverar en lägenhet som dom redan är försenad med, dom skulle ha flyttat in den 15:de men de vart inte så, så nu måste dom tokjobba, igår kom  han hem klockan åtta, idag kommer han hem runt fem, och i morn kanske han skulle jobba också, de får dom redan på idag.. sen nästa vecka kommer dom förmodligen att jobba över också.. stackarn, ja tycker så synd om han. Han som redan är så trött när han kommer hem fem från jobbet i veckorna.

Så här sitter jag ensam, lika som igår, har inget att göra, ingen att umgås med,

"jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart" - kent

Jag saknar järbo.. jag saknar malin oehört.. ja vill kunna ha någon att umgås med på dagarna istället för att bara sitta inne och inte gör nått ! Jobba två timmar på dagarna och resten av tiden sitter ja vid datorn, och ja läser inget vettigt heller så ja blir inget smartare.. om man inte blir smart av kissie ? men de tror ja inte..

men iaf så ska ja umgås mycke med folk när ja kommer hem !!

solen lyser starkt ute, jätte skönt, men den bränner genom fönstret på mig rygg och ja har tjocktröja på mig så snart svettas ja.. usch..

Nu har ja tvätttid, om en kvart, ja ska börja sortera lite tvätt nu. tvätta alla pisskläder. usch ja kommer ju stå och spy där nere av all lukt, haha. aja.. hade bra. puss på er !


See you later !


Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig också! KOM HEEEEM! <3

2010-01-23 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0