Wow !

Snacka om att ja har sovit länge !!

Igår gick ja som sagt ut och gick och skulle gå till bygget och säga hej till älsk, han visste inte att ja skulle komma så ja tänkte överrsska han lite, bara poppa upp sådär från ingenstans. Så när ja nästan precis är där så ringer ja till han och frågar vad han gör.. för dom kanske hade lunch tänkte ja.. men så säger han att han klär stolarna...
Vlket betyder att han INTE är på riketsal utan typ en mil bort !! Och ja va helt skakig i benen efter att ha gått så långt redan, så då sa ja att då får han komma och hämta mig :P Men dom skulle precis har lunch så och dom äter på riketsal, så han skulle komma dit iaf som tur var ! :)

Sen så åkte dom tillbaka till lokalen där dom gjorde stolarna och ja hjälpte till litegrann med ch, men inte jätte mycke för ja blev jätte svimfärdig där ett tag plus att ja stog brevid nån som luktare jääätte mycke svett !!
Så ja gick och satte mig där dom syr och små pratade lite med dom, Sen vid fem var de lunch igen och då åkte alla till riketsal och åt.. det var korv med bröd och potatismos !! Min favvoriträtt ! Så ja tog en korv och lite potatismos, tyvärr kan ja ju inte äta så mycke ja vill för då kommer de upp istället och de hade ja inte lust med när de va en massa folk runt mig :P Sen var de kladdkaka med grädde och hallon, OJ så gott !! Ja lyckas själv aldrig med att göra kladdkaka !

Men hela dagen igår gick ganska bra faktiskt, vilket var skönt ! Det var skönt att få komma ut och gå lite !

När vi kom hem va klockan ungefär halvsex, så vi tittade på en film och sen somnade runt åtta och har sovit sen åtta igårkväll till klockan tio nu på morgonen ! Det är länge !! Det är sammanlagt 14 timmar !!
Ja va nog rätt slut när ja kom hem :P

Aja.. nu ska ja dricka min kopp te och hoppas på en bra dag :) puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0