Trött

usch så trött ja är.. men vill samtidigt hitta på något. Mina ögon är rätt trött på att bara sitta vid datorn just nu !

Det gick iaf bra att jobba, Jerry var med och gjorde dushcarna, och han dog inte som tur va :P Han polischade också bord och gjorde dom blanka och fina. Sen fick ja även hjälp av han på Tankclean vilken va jätte snällt ! Tack för det !

Fick reda på att de går att beställa mat till sammankomsten som är nu till helgen, från en resturang som en broder har i närheten, ska ja ska beställa pyttipanna till lördag och pasta boulongnåntingsomjaintekanstavatill. 50kr st kostar de och de är ju inte alls farligt, bättre än att gå och köpa en pizza för massa pengar !
Men ja kommer ockå få ta med mig typ två påsar fulla med frukter om ja ska klara mig en hel dag ! Måste äta nått varje halvtimme typ så ja inte börjar må illa.. ja hatar det !

Funderar på om ja ska ta mig ett bad en stund, ett bubbelbad.. elr nej.. bubblet är slut. Är så jätte fryssen av mig. Men när ja är igång och jobbar så svettas ja nå så enormt, aldrig varit med om något liknande ! Jag som ALDRIG svettas !

Ni får ha de så gott allesammans. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0