Tråkigt..

Sitter i sängen och gör nada, har jätte tråkigt, mår bajs och är jätte pinkis med orkar inte kliva upp och gå på toa. Ch ligger och sover brevid mig vilket han gjort i typ en timme medans ja sitter på samma sidor hela tiden.. ja har inte en aaning om vad ja ska göra !?

Har kommit på.. elr kommit på och kommit på men tänk lite mer på det.. Ja har verkligen ingen att umgås med här i min egen ålder.. förutom Tabita då, men de blir inte så jätte ofta vi träffas längre, men hoppas de blir fler ggr nu för ja är trött på att sitta inne och inte göra nått.. Jessica har ja såklart också, men hon är ju över 10 år äldre än mig och har barn och kan inte göra allt riktigt.

Jag har ingen som ja bara kan höra av mig till och fråga om vi ska ner på torget och fika elr bara hyra en film tilms. De är jätte tråkigt. Så ja längtar verkligen hem där ja vet att ja har mina vänner. Dom ja kan ringa till och bara gå till för att bara vara. Ja vill ha det här också.. men de har ja inte..
Ja vill flytta hem !

Kommer ju också få mycke att göra sen när barnet kommer, men som de är just nu iaf, och man kan ju fortfarande gå ner på torget för att ta en fika.

Om de inte var för älsk hade ett sånt bra jobb här så hade vi nog flyttat tidigare.. men som de ser ut nu så blir de inte fören efter sommaren.. och de är långt dit. Men vi har iaf semester och då kommer vi förmodligen åka hem.. vilket vi alltid gör då vi har semester :)


Jag hatar att hela tiden gå med denna känslan av att man är hungrig två sekunder efter att man har ätit redan, men samtidigt mår man så illa så man inte vill äta.. De är lixom aldrig bra känns det som. Ja hoppas de inte behöver vara så här under dom kommande sex månaderna som är kvar.. att ja ska behöva äta KONSTANT för att inte må illa.. De är jätte jobbigt.. har aldrig tyckt de varit jobbigt med att äta.. men de är verkligen de nu. Ja vill inte ha mat heeeela tiden.. ja orkar inte små äta heeeela tiden. Ja vill att de ska kunna gå nån timme, och känna att nu är ja hungrig så nu lagar ja mat och sen inte äta något därimellan.. Som de va förr..

Men ja trivs endån mycke bättre i denna kroppen efter att ja gått ner lite i vikt, mina kläder sitter inte alls lika mycke åt som dom gjort för nån månad sen. Ja kan tillochmed bara gå i strumpbyxor och en sån halvlång tröja som slutar en bit under rumpan utan att ja känner mig obekväm och tror att allt dallrar på mig. Ja börjar trivas mer och mer i denna kroppen :) De är väl lite positivf iaf.. eftersom ja har grinat över att ja gått upp i vikt och inte alls kännt mig vacken nånstans, gömt mig när ja klätt på mig och ch är i närheten.. 

Aja.. nu ska ja inte klaga mera.. ni får ha en trevlig dag.. ja måste nog gå och pinka nu !! 
puss på er !  



Innan torget idag.



Någon slags "dagens outfit". Tycker de ser jätte konstigt ut ?
Ursäkta röran i bakgrunden..


Rosorna älsk fick av mig.


Btw så va de inget möte idag, är ju tisdag och vi har på onsdagar nu när riketsal görs om, men det är inget imorn heller eftersom det är kretssammankomst i helgen, vilket koll man har :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med! Ni måste verkligen flytta hit!!

2010-02-16 @ 21:35:55
Postat av: Nanett

Tråkigt att de känns så men om du vågar så finns jag här :)

2010-02-17 @ 10:53:38
Postat av: petra

åh va snällt, ses vi till helgen nanett ?:)

2010-02-17 @ 11:12:08
Postat av: Anonym

Nopp tyvärr :(, mamma o pappa ska på denna och då har vi ingen hundvakt. Ska även ta hand om Egon för tabita nu i helgen. Vett inte rikigt när vi ska gå, för vi ska ha med jerrys föräldrar så vi får se, blir vell i mars nån gång.

2010-02-17 @ 21:39:14
Postat av: petra

aaha okaj ! Men vi får bestämma en helg som vi kan träffas och göra något, kommer gärna hem till er och ser hur ni har det ! Kanske nästa helg på lördag ?:)

2010-02-18 @ 11:25:24
Postat av: Nanett

Ja absolut, ni är så välkommna så, nästa helg? Ja du har ingen anning om de e nått planerat, men vi kan vell höras om de. Jag skriver min mail adress så kan du läga till mig så kan vi snacka på msn nån gång. Ha de bra KRAM

2010-02-18 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0