Surrogates..

Nu ska älsk och jag sätta oss i sängen och se en film tilms, är jätte trött så kommer nog somna  ganska fort. Så om ja inte gör de under filmen så gör ja de direkt efter !

Vi ska se Surrogates, som va en av filmerna som vi beställde hem, den va faktiskt riktigt bra, ja drömde om att ja själv hade en Surrogate som var mig när ja sov, sen kopplade den bort när ja vaknade på natten :P Aja, man måste se filmen för att fatta. Men iaf så är den rätt så bra och Bruce Willis är med vilket är ett plus då ja tycker han är en riktig hottie, haha. Nu garvar väl Jessika när hon läser de här, jag och mina gamla gubbar. haha.


Filmfodralet ser inte riktigt ut så här i butiken, den undre delen är de som inte är lika plus att färgerna är oranga. Men filmen får iaf 4 av 5 toastar ;P

Han Surrogate är skit ful, men när han kopplar ifrån den och blir sitt äldre, riktiga jag.. då ni.. MHH ! RRRAORR !! haha.. ja har annorlunda smak, I know.




Trailern.

Nu ska vi se den igen. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0