Segt

vet inte om de är blogg.se som är jätte segt elr om de är datan.. ? Aja..

Idag va ja iaf ner på torget med Tabita och fikade lite på Coffeehouse, mysigt, roligt att sitta och bara prata en stund :) Sen gick vi och skulle boka tid åt mig på synsam för synundersökning.. SVINDYRT ! nästan 400 spänn.. och vad tar de.. 15 min ? Ruinera oss bara.. gö de !

Men iaf i morn klockan tolv ska ja dit, Tabita följer med då också för hon la undan ett par assnygga skor som hon va osäker på om hon skulle köpa, men jag tycker hon ska göra de för dom va verkligen suuupersnygga.. är så avundsjuk !

Kom på att huvudvärken kan vara pga järnbrist.. men hoppas de är av synen nu så ja inte slänger ut en massa pengar i onödan :P Ja dricka ju sån blutsaft, iofs kanske inte de hjälper jätte mycke, men lite lär de ju göra..

Sen iaf så gick ja och köpte fyra rosor till älsklingen, De är INTE för att de va alla hjärtans dag igår, utan vi hade presentkort på Interflora sen bröllopet kvar så då gick ja och köpte och gav t älsk :)  Snällt av mig va !?:)

Nej nu ska ja sova tror ja.. inatt blir de nog ingen 14timmars sömn, men Ojjj så skönt det var :D puss på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0