Ny header !

Visst vart de fint !! Inte alls som ja hade tänkt mig utan tio ggr bättre ! Ja är jätte nöjd ! Vad tycker ni ?
Det är Malin som har gjort den så hon får all ära för ja har inte gjort NÅTT ! Ja är absolut sämst på sånt där !!
Så de är df de har varit lösen på bloggen ett tag, för hon har fixat och trixat !

Idag har de inte hänt mycke, älsk är på riktesalbygge, de ska han ha beröm för ! Han får en extra blöt puss när han kommer hem, haha. Jag gick ner och fixade tvätten i en kvart kanske, kom upp och va heeelt totalt slut, la mig i sängen och somnade två timmar :O Snacka om att man inte orkar nått !! Sen gick ja upp, lagade mat och ja kan tala om att ja aldrig någonsin har mått så illa av att steka bacon, de va så nära på att ja höll på slänga allt i diskhon, men ja MÅSTE äta ! Sen när maten var klar satte ja mig och kollade på Finding neverland, ja älskar Jhonnys röst i den filmen, dialekten ! Sen till de åt ja lite av maten ja hade gjort årdning, ja åt typ... ingenting, haha, vart några skedar typ, menmen, ja fick i mig litegrann och de är bra, blir en massa över tills älsk kommer hem isället. Sen efter filmen mådde ja jätte dåligt, vilket ja har gjort exakt hela dagen, så ja gick och la mig och skulle vila igen, och vaknade efter två timmar igen !!

Har också konstant huvudvärk, hoppas den går över också. Ska ner på torget sen nån dag och beställa tid hos optikern.. kanske de är så att ja behöver glasögon igen, ja kan inte se på tv utan att få mega huvudvärk. jätte jobbigt och tråkigt. Vet inte om de kan ha med graviditeten att göra ? Har fått för mig att den kan försämra synen.

Men iaf nu så är ja vaken och vet inte vad ja ska göra.. sitter med en kopp te och har tagit en huvudvärkstablett.. Panodil också, vilken man bara får äta när man är gravid, och dom suger, som hjälper inte ett dugg för mig ! Men ja tar de iaf ? jaja, ja vet inte.

Nu väntar ja  bara på att älsk ska komma hem, har saknat han hela dagen idag. Vet inte hur seen dom blir. Men han sa att han skulle försöka komma hem runt sextiden.. och klockan är faktiskt en minut över sex !! :P
Dock tror ja dom får jobba längre än så eftersom dom har mycket att göra !

Nu kom ja på vad ja ska göra ! Hämta posten ! lite underhållande iaf ! puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0