Hemma igen

Nu är ja hemma från jobbet och de gick jätte bra ! I morn får ja hjälp av Jerry som skulle göra duscharna eftersom ja kan inte kan göra dom.. medlet är aaalldeles för starkt, så ja vågar inte, man måste egentligen ha värsta munnskyddet och  grejer på sig när man gör det, annars fräter de sönder halsen och man kan dö. Och de vill ja inte.. inte heller vill ja andas in de och göra så bebis blir konstig elr att de händer de värsta.. att ja får missfall.
Så jag avstår. Så de är jätte bra att han kommer och gör dom.. hoppas hans hals inte fräter sönder och sen dör. Neeej ja skoja !! haha va hemskt ja är ! Ja hoppas han har mask elr nåt på sig så klart !:P
Ska också visa runt lite mer vad som ska göra, han ska börja jobba på tisdagar istället för mig, så får ja en ledig dag, skönt !

Älsk kom precis hem och vi ska ner till.... MC DONAALDS ! Är sååå sugen på Nuggets och garlicdippsås ! Mh så gottigt !! och donken colan tycker ja är för go. älskar den, dock består den ju mest av vatten :P

Nu ska ja sätta på mig byxor och vänta på att älsk ska duscha klart. Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Malin

Själv är jag på Mc Donaldsstrejk!

Fick ett inte så trevligt hår i min hamburgare!

Ett hår som man ABSOLUT inte vill ha i maten!!

Så jag har slutat helt med dom! Haha! Hua!

2010-02-17 @ 21:11:02
Postat av: petra

haha jaaa ja läste de förrut och tror du inte att ja satt och tänkte på det vaaarenda gång ja tog en tugga, haha :D

2010-02-17 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0