Godnatt

Blir nog en tidig kväll för mig tror ja.. började må illa igen för en stund sen men hoppas innerligt att de går över igen. Ska lägga mig ner och sova ! Blir ingen sömntablett inatt iaf.. aldrig varit så groggy :P
Kommer inte ihåg om ja gick upp och kissade och vinglade jäätte mycke, elr om ja drömde det, känns lite smått läskigt :P Fick också jäääätte ont i magen, verkligen så de högg, och de vill ja inte ha tillbaka.

Fick en liten nallehaj med en bebis på magen av bror när han och ch kom hit idag, tyckte ja va lite gulligt:P också fick  ja en chokladkaka, men ja vet inte vad de är med mig, ja har både en påse med kexchocklad, riesen och en chokladkaka.. men ja är inte ett dugg sugen, ja har ätit en Riesen bit inget mer. Aja.. Nu lägger ja mig.

Godnatt på er. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0