Godmorgon alla..

Hej på er alla bloggläsare ! ;)

Nu har ja vaknat och upptäckt att ja har nackspärr !!!! kul och gå med nackspärr på sammankomsten ! not !
Kollade ut lite kläder som ja ska ha och de som ja ska ha på lördag vet ja, men ja va så osäker på söndagens, får kolla de en gång till tror ja.

Idag blir de jobb sen ska ja också tvätta mitt löshår så ja kan ha de i morgon, men de är sååå jätte slitet. Så ja får ha de sitta uppe i en toffs.. Ja har ju nytt löshår också iofs.. de som ja köpte innan ja åkte till Sandviken.. Men, de va jääätte dålig kvalite på de och de va jätte lite hår ja har inte kunnat använda det, plus att de är hur långt som helst, ja ville ha 45cm som mitt som ja har nu är, men alltså de är typ två meter långt !! Får se om ja kanske kan ha de i en toffs, men de är sån jätte annorlunda kvalite från mitt eget hår så de kommer nog sticka ut väldigt mycke.. aja, vi får se vad ja kommer fram till att göra :)

Sen blir de också städning här hemma så de är fräscht när man ska åka bort, nu är de inte alls fräscht om man säger så, står disk överallt, funderar på att stänga parsienerna igen för att ingen ska se in, haha. Det är jätte bra insyn här vilket ja hatar, hatar att bo på bottenplan ! Själv när man går uppe vid kullen så går man och kollar in i alla andras lägenheten, så ja tror inte vi är ensam om att göra de, de är ju lite underhållande också :)

En familj som bor några uppgångar bort hade sin lägenhet till salu, tror de va en trea elr en fyra som dom hade renoverat.. 1,7 miljoner skulle dom ha för den, 1,7 MILJONER !!! för en lägenhet lixom !? Som inte ens ligger såååå bra till ! De är ju ett jätte fint område och så, väldigt välskött, sen har den förmodligen lite utsikt över havet, men endån, vem köper en lägenhet för 1,7 miljoner kronor ? Inte jag iaf.

Aja.. Ja hoppas på att ja får mina glasögon idag, men de tror ja inte att ja får. Ja känner verkligen att ja behöver dom, inte bara när ja sitter vid datan och tvn och läser, utan jämt, nästan jämt iaf. Ska försöka ha dom så mycke som möjligt.

Ska ner på torger senare och köpa strumpbyxor, ska visa älsk vilka ja har valt då också, så kanske ja kan fråga om dom kommit. Måste egentligen köpa en hårtårk också, men ja vet inte var de finns, ja har inte pengar till en sån jätte dyr just nu utan de får bli en liten billig så länge.. inte för att ja kommer ha råd med en jätte dyr senare heller men men, haha. Ska kolla på Willys om dom har något.

Nej nu får ni hade så bra så ska ja dricka upp mitt te och äta min kiwi ! puss på er !


Kommentarer
Postat av: mamma

kolla med Jeanette om hon har min hårtork kvar som jag glömde där förut. du kan ju ta den om hon har den kvar. Men hon kanske använder den själv nu det var ju så länge sen jag glömde den men du kan ju alltid fråga.

2010-02-19 @ 11:43:11
Postat av: Nanett

Du vett dom höghusena som är ganska nybygda i stenungsund, som ligger högt upp på berget. Där gick 3orna för 2.3 miljoner och de e lägneheter...

En 1a på 34 kvadrat i stockholm gick på 1.8miljoner. Kan inte hellet fatta att nån betalar så mycket för att få granar vägg i vägg, helt sjukt!

2010-02-20 @ 09:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0