Glasögonen..

Vi åkte motvilligt till ica för att köpa mina strumpbyxor som ja glömde som ja skulle ha på sammankomsten i morgon, köpte tre packet mangoglass när ja endån va tvungen att åka dit igen ! Gott va de också !
men när ja kommer tillbaka till bilen så sitter älsk i telefon, och när han lägger på säger han att sammankomsten är INSTÄLLD. Blev helt paff för ja har aldrig hörttalas om att en sammankomst blir inställd. Men vi kommer att han den nästa vecka istället, förmodligen med nån annan krets också. Så vi missar den inte som tur är !

Jag älskar mina nya glasögon, ja ser verkligen så mycke  bättre, de känns ju lite konstigt att ha dom på sig för de blev heelt annorlunda, så mycke klarare, och ja har inte haft nån huvudvärk nu på kvällen heller :)
Men nu när ja sitter vid dataorn så är hela datan helt sne ? Ser verkligen jätte konstigt ut. Kan de vara fel på glasögonen elr blir de bara så ? För när ja tar av mig dom så blir datorn som normalt igen..


Precis så här ser ja hur min dator ser ut med glasögonen på ...

Nåt fel elr ?:P haha

Kan kanske vara för att ja bara har styrka i ena glasögat.. mitt högra öga är de ingen styrka på alls eftersom de är friskt, men mitt vänsta är de styrka på..


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

äntligen helg :D

hoppas du får det trevligt:D

2010-02-20 @ 11:21:49
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0