41+1

Ska strax spela poker med storebror, hans tjej och resten. Kul att ha dom här en kväll :)

Har inte hänt speciellt mycket idag, var iväg och handla lite åt mamma. Min andra storebror och hans tjej kommer i morgon så de ska bli skit roligt. På tiden att han skaffar sig någon också :)

Jag får nog ha min egen födelsedag ifred idag trots allt, bebis verkar inte vilja komma, om de inte skulle hända något på sex, sju timmar vilket ja inte tror att de kommer att göra.. de är så lungt så.
Fick en tid på tisdag för ultraljud, klockan åtta på morgonen !!! Snacka om att ja kommer vara död när ja kommer dit :P ( om ja nu kommer dit ) Men de hade varit skönt att få gå på den kollen innan bebis kommer, bara för att få veta att allt verkligen är bra nu när den är "klar". Slipper ja oroa mig så mycke över att något ska vara fel. Men samtidigt vill ja att den kommer före för ja vill verkligen inte få beskedet att ja måste bli igångsatt. usch. Ska man ha med sig saker dit utifall dom bestämmer på engång att man ska bli igångsatt .. ? Iofs ligger grejerna redan i bilen .. är bara tensen och kameran som fattas tror ja..fast tensen börjar ja ju med här hemma när värkarna sätter igång.

Aja.. Ni får ha en bra lördagskväll. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0