Söker jobb

Har suttit på arbetsförmedlingens hemsida och skrivit in mina personupgifter och allt de där, sen skulle ja börja söka jobb.. usch fick sån ångest, ja vill inte börja med något nytt, ja vill inte bli vuxen och ha en jobb !!:(
Men jag måste ju, nån gång måste ja ta tag i mig själv och söka riktiga jobb, ja vill bli något. Men de är väl brist på självförtroende som inte gör att ja vågar. Ja har så svårt att lära mig ! Men ja ska försöka !!

Sitter också och kollar på lägenheter, ja har sökt ett bra  tag nu men har inte fått nån, så nu ska ja ringa till dom och fråga om dom har någon trea här i stenungsund, eftersom vi bli kvar ett tag till så måste vi ju flytta till en trea så småningom, och då är de väl lika bra att göra de nu på engång innan bebisen kommer, + att hyrorna är billigare på tex hassenbacken än vad dom är här där vi bor nu. Vi bor i en tvåa för fem och tre i månaden, på hasselbacken får du en trea för mellan 5000-5200kr i månaden, så de är ju sjuk myckte bättre. Det ska vara mycke finare lägenheter också. Så ja hoppas verkligen att de finns nån ledig ! Ska ringa dom tusen ggr !
Känns som de är dags att flytta också, trots att vi bara har  bott här i sex månder :P

Nu ska ja ringa om en minut för då är deras lunch klar :D
puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0