myskväll

Tjenaaa !!!
Hur är det med er ? Jag själv mår jätte bra idag, jag och älsk ska ha en liten myskväll ikväll eftersom vi inte kommer träffas på typ en och en halv vecka !! Jag kommer bli tokig utan han :) Han ska jobba och jag ska hem till min syster i några dagar ! Så han tänkte komma hem med champagne och grejer idag, men sen så kom han ju på att de kunde han inte alls göra, haha, bara han själv som kan dricka isfl :P

Men vi åkte och handla lite räkor, så vi ska göra goda räkmackor ikväll och mysa. Ja gick in och köpte alkoholfri öl. OJJ så ja har längtat efter öl ! Ja har bara fått luktat på älsks öl och suttit bredvis och frestas :P Men nu gick ja in och köpte några, så nu sitter ja här och njuuuter :)

Vad händer för er nu när de är långledigt och allt ?:)

PUSS på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0