Morrn

Godmorgon på er ! Allt bra med er ?

Har precis käkat frukost och sitter och lyssnar på MTV på tv.. bra musik. vill parta. Har varit otroligt sugen på vittvin senaste tiden, först va de öl och de kan ja ju få eftersom de finns alkoholfri öl, finns de i vin med, men de smakat kattskit och luktar desamma. Ja vill ha alkohol :P

Ser ut att  bli regningt idag också, solen tittar fram lite då och då så man kan ju hoppas på att de blir lite finare !

Halv två kommer min svärmor och hämtar mig, vi ska åka till frissan idag igen, först ska vi och hämta min Tens som har kommit, de är ju den som ger dom elektriska stötarna till varanadra och lidrar smärtan från foglossningen. Kommer använda den tre ggr om dagen, elr när ja känner att ja börjar få ont. Men måste till apoteket och köpa sånna självhäftande plattor, vet inte om ja får de nu, tror ja får me gele och dom måste man tejpa fast och hålla på krångla, kan ja inte ha vilka kläder som helst heller pga gelen.


Så här ser den ungefär ut.



Igår kväll när älsk kom grannarna ner och frågade om vi ville komma upp och dricka te med dom och se CSI, jätte gulligt, tycker de är roligt när dom kommer ner och frågar bara sådär :) Älskar deras lägenhet också, den är så mysigt och verkligen hemtrevlig. Deras kök är to die for alltså, skit snyggt ! vill ha.
Lånade några filmer från dom också som ja ska se, två med Will Farell, älskar han !
Ska se en nu tänkte ja innan ja börjar göra min iordning !

Vi hörs !

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0