Godmorgon

Hej på er !

Sitter och äter min vanliga frukost, oboy och macka med korv :) Vet inte alls vad som händer idag, blir väl en tråkig dag som vanligt.
Igår va vi hemma hos Synnöve, hade jätte trevligt, käkade god mat och kollade på två filmen, käkade glass och godis och sen hade hon sånna dansmattor som vi testade, skit roligt och man blev verkligen varm av de ! Men de  va jätte svårt när man tog en nivå länge än nybörjare :P Men synnöve tog de galant och gjorde allt rätt :P

Lånade hem NCSI också, älskar den serien. Sen lånade jag Levande begravd i ljudbok, så ska lyssna på den när vi åker i bilen, får se om vi kanske spar den tills vi åker till mamma och pappa. Kom på igår att vi måste nog åka raka vägen till Sundsvall på torsdagen eftersom sammankomsten är på fredag.. Så ja får ändra min tid hos BM.
Sen lånade ja Peter James andra bok, samma person som har skrivit Levande begravd, men denna heter Långt ifrån död. Någon som har läst den ? Finns två böcker till som hon har också som ja tänkte ja skulle låna och läsa.

Men nu ska ja fortsätta på min frukost :) puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0