Egostund

Strax kommer min svärmor och hämtar mig, hon ska följa med mig när ja åker till frissan, snällt att hon ställer upp när man behöver skjuts :) Hon kommer om ca en timme.

Sista gången ni ser mig i svart hår, när ja kommer hem kommer ja va ljushårig, blir bara mer och mer nervös.. tänk om tiden inte räcker till så bara halva håret blir klart och resten orange !? HJÄLP !!  Ne, ja behöver nog inte oroa mig så mycke.. ja hade gjort de tio ggr värre själv :P
Men de ja oroar mig lite över att hon kommer säga att mitt hår inte går att blondera pga att de är så slitet, för ja har slitet hår, iofs har ja klippt de nyss, så hoppas hoppas hoppas !!









Goooooodbyyeee blackhead !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0