:D

Jag är glad.. ja såg mina gamla byxor i skåpet när ja letade efter en luftmadrass Mikael ska ha sen. Testade ett par.. och för ca ett år sen fick ja inte ens över dom över låren, dom fastnade typ vid knäskålarna, haha. Men iaf ja testa dom nu och JAG FICK PÅ DOM !!! haha, ja kan inte knäppa dom såklart, men att ja bara fick på dom !!!! Efter graviditeten ska ja börja med vattengympa en massa och inte äta så onyttigt som ja har gjort, och sen ska ja kunna ha byxorna igen :D Detta är mina favvorit byxor, använde dom jämt när ja flyttade hit för 2 år sen !

hihi kul !



Nu ska ja städa, Han som äger lägenheten skulle ju komma idag, men han kommer på söndag istället, men lika bra att göra de nu på en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0