BM

Nu ska ja börja göra mig iording, ja ska till Barnmoskan om en stund och sen ska ja vara nere på torget ett tag, måste köpa ett par nya skor, kan inte ha mina 12cm klackskor nu längre :( Så idag ska ja försöka hitta ett par söta skor som ja kan ha både t möte och vardags, kanske att de blir två par ?:O Jag ska också springa runt och leta efter fina amningsbehåar, ja har letat tidigare men har verkligen inte hittat någon snygg och ingen i min storlek, dom flersta bharna gått upp till storlek D och sen görs dom inte i större. Hittade två st inne på Lindex här om dagen och ja HOOOPPAS dom finns kvar, fast de va bara en sån enkel svart och vit bh, ja skulle vilja ha med lite spets på, men finns tyvärr inte här, kanske att man får beställa ?

Sen ska ja försöka hitta något fint linne som man kan ha nu när de blir lite varmare. Igår satt ja ute på eftermiddagen och läste en bok, vart så varmt så ja fick  ja av mig till linne, helt underbart skönt är de ! Jag älskar verkligen sommaren.

Sen ska vi hem till svärföräldrarna och käka och greja lite där,
sen ska vi antingen till Orrlövs elr till Jessica och Clabbe. Älsks kompis och hans fru är här och hälsar på. Hon är också gravid och är bara en månad före mig :)

Igår va vi och kollade på en ny bil också, satte oss nån bil, men dom kändes inte alls rätt för oss. Sen åkte vi till KIA och kollade på bilar där, kollade runt lite. Ch hade kollat på en bil på internet tidigare, så vi satte oss i den och fastnade på en gång både jag och ch ! Jätte fin bil ! En silvrig. Man känner sig lite rik då tycker ja, haha.


KIA - 09




Nu ska ja börja göra mig iordning. puss på er !


William :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0