--

Känner mig helt orkeslös, gick upp för att duscha.. men ja orkar inte.. orkar inte stå på bena idag, vill fortsätta sova, men ja drömmer bara om att ja är hos BM med älsk och en gammal kompis som heter Thim.. och ja gör en VUL och kissar på mig, haha. ja har konstiga drömar ja vet !

Idag åker ja iaf till syster. Hälsa på mina underbaraste syskonbarn !! SOM ja har saknat dom små busfröna. Pratade med Rasmus igår och han sa att vi skulle leka när ja kom men han skulle sova först :) Kommer för första gånger se William gå ! Känns helt ofattbart att den lilla bebisen kan gå !
På söndag ska syrran, rasmus, jag och några till på cirkus ! Sist ja va på cirkus va ja nog själv i Rasmus ålder hemma i Järbo ! Toklänge sen !

Älsk åkte iväg jätte tidigt i morse, han va uppe och greja redan vid sextiden. Ville inte att han skulle åka iväg. Kanske därför ja känner mig så orkeslös, för ja vet att ja inte kommer få träffa han på flera dagar :( Saknar han redan. Min älskling.

Nu måste ja försöka tvätta bort de gamla sminker ja inte orkade ta bort igår, ja slarvar ibland.. och då får så finnar.. Ser väl ut som ett pizzafejs nu elr nåt.
Ha en trevlig fredagkväll !

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0