Thriller live !!!!!

Tjoo ! Har precis kommit hem från jobbet och har käkat lite mat och dricker nu en cola som ja egentligen har slutat med, haha. men men .. ja slutar när vi får slut på colorna :P

Va ut i tj igår och de gick bra, första dörren fick vi komma in och vi va där typ 20 minuter och pratade, jätte trevliga, synd att dom åker hem idag till Östersund också av alla ställen !! Synd att dom inte bodde här.
men sen när vi åkte därifrån så åkte vi ut i skogen och plocka svamp, skit roligt :D Kunde gått där hur länge som helst och bara plocka ! Men mina ögon känns som två stora bowlingklot när ja är ute i skogen och svider, inte alls skönt ! Allergisk kanske ??


OCH  VET NI !! OHH !!! JAG SKA PÅ THRILLER LIVE !!! De är typ en hyllning t Mickael Jackson, dom dansar sjunger och allt möjligt ! ska bli såååååå roligt !! :D:D 550 kr kostar en biljett ! Lite dyrt men de får de vara för jag ska seee deee :D:D haha ! Blev helt överlycklig när ja såg de i tidningen, hoppas inte platserna hinner ta slut. Kan inte beställa biljetter fören den 17:de !  DE gjorde verkligen min dag !! elr hela min vecka !! :D haha

Aja :D nu ska ja se film ! Baj på er !

See you later ! pussopuss


Kommentarer
Postat av: popluggen

haha jag tänkte klippa ur affishen om den där thriller ur tidningen och skicka till dig ;D

2009-09-08 @ 14:28:42
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: petra

hahah ja tänkte också klippa ut de :D

2009-09-08 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0