mys i nya lägenheten

Igår ringde ju älsk och sa att han skulle jobba över, och de trodde ju ja så klart att han skulle göra. Sen när han kommer hem vid halv sju tiden frågan han om vi ska åka till nya lägenheten, så då gjorde vi de. Sa att vi skulle sova där också så vi packa med en massa grejer. Jag tog moppen eftersom vi skulle jobba idag. Men när vi kommer dit så hör ja hög musik, och min första tanke var vem sjutton är de som spelar sån hög musik !? Sen hade vi ju vart där förra veckan och spelat musik, så sen trodde ja att de va vi som hade glömt de på.

Men sen när ja kommer in ser ja att de står massa räker på bordet och ljus i hela lägenheten typ. Då hade ch inte alls jobbat över utan han hade varit i lägenheten och lagat mat och gjort massa mys ! Han gjorde räkor med pasta och nån röra med saffranssmak, jätte gott, och sen vin till de ! Så satte vi oss ute på terassen och åt. Sen tog vi ett bad. och ja har verkligen längtat efter ett badkar !! är så härligt. Så vi badade och drack lite vin :)

Mysigaste kvällen ! <3

Och idag har jag varit ute på schopping. Först va ja ute efter en bh, alla mina är antingen för liten elr för stora. Så de vart en rosa frun Cubus och sen köpte ja en kavaj och rosa hotpants. Men sen när ja haft på mig bhn en stund så satt den inte alls bra, den satt jätte spänt runtom.. och som vanligt köper ja allt förlitet. sååå, de vart av att ut och handla igen, de vart två bhar till och tre par trosor, de va på redan så ja passade på :) Sen köpte ch två par byxor ! Allt gick på ungefär 800kr :) så nu är vi fattiga igen :P

Sen gick vi och hyrde tre filmer. The Code, The reader och män som hatar kvinnor. Har redan sett the reader, va rätt bra, men kate winslet visade mest tuttarna hela tiden :P Men den va lite sorlig i slutet, nån tår kom :)
ch sitter och kollar på the code nu, men ja orkar inte se all de där pangpang och skjutaskjuta ! :P

Nej nu ska ja se mig lite runt. Ha en trevlig kväll.

See you later ! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

naw, gullig karl! ^^,

2009-09-15 @ 22:12:41
URL: http://coldestofcalendars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0