Hatar att gå till tandläkaren !

Ja har drömt så mycke mardrömmar om tandläkaren inatt ! Att pappa skulle testa spruta in bedövningen på mig men de gick typ inte och han satt mest och bara hacka i tandköttet på mig !:P
Ja har aldrig gillat tandläkaren, idag så skulle ja laga tanden nästlängst in och den längst in, den första gick bra. Men sen när dom skulle göra tanden längst in så slet dom och drog jätte mycke i kinden och dit med alla dom där grejjerna och gjorde illa mig så jätte mycke. Men vad ska jag göra ? Kan ju inte direkt börja skrika och säga att dom ska sluta :P Utan de är bara att bita ihop.. elr ja.. inte bita ihop då, haha, men iaf ni vet vad ja menar ;P

Ja har Mikaels kamera hemma, så ja tänkte passa på att ta lite kort tror ja.. Så de kommer in lite här också. Har ju bara massa gamla kort ! Kan tex ta kort på linnen ja köpte och kavajen och lite sånt :)


Sitter och äter Wienerbullar just nu, en bulle med sån gult gegg i ni vet ? Så gott !! Men ja äter inte själva bullen, utan bara gegget, de andra är så torrt :P Sen emellan där blir en och en annan vindruva, älskar vindruvor !:)

Nej nu ska ja hitta på något annat,  vi hörs :)

See you later ! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0