ZzZz

Jag kunde ha legat i min jätte varma säng med ett varmt täcke och bara soovit ! Men nejnej. Kvart över fem gick ja upp. Men ja käkade ju med ch så de va ju värt de, men sen när han åker är de ju en en timme och en kvart innnan ja kan åka !! Ja kunde ju ha gått och lagt mig och sovit en timma till, men då hade ja varit fruuuuktansvärt trött när ja ska kliva upp ! Ja gjorde så i måndags tror ja de va elr nåt, ja va trött hela dagen då ! och de va jätte jobbigt.

Så nu har ja suttit här och halvsovit framför datorn istället. Kollat massa bloggar och trökat. Men snart blir de att klä på sig och sen sticka till jobbet. åh, ja va får världens skavsår på innelåren av mina nya jobbarbyxor ! och de gör såå  ooont !! funderar nästan på att ta mjukisar idag alltså.


Idag blir de annars att bara städa, imorn ska ch åka och göra en litet jobb på förmiddan, sen kanske vi åker till Synnöve och hämtar tackkorten och om vi lånar hennes playstation och sjunger singstar elr spelar Buzz elr nåt sånt, själv tycker ja Bazz är skittråkigt eftersom man inte kan nåt :P

Sen i morgon kommer Jerry & Nannet hit, ska bli jätte roligt ! Käka god mat och sen ut :) Länge sen man hittade på något med vettigt folk känns de som ! Så det ser vi fram emot !

Sen söndag händer de väl inte jätte mycke, möte fem, sen hem och sova och sen upp till en ny jobb dag ! :(
Men jaja. Nu ska ja klä på mig. puss på er !!

See you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0