Nu är jag..

Nu är ja inte nyttig längre, haha, tog en sväng till Ica och köpte en cola och godis, men måste ju passa på nu när man inte får äta sen :D Dock har Jerry dåligt inflytande på mig !! haha


Cola light ÄR ja egentligen jätte emot eftersom de är farligt ! Men vi hade en cola light hemma i söndags och ja blev så sugen så ja tog den, och den va jätte god !!! haha. Ja tycker inte om när de är jätte mycke colsyra i colan, brukar alltid skaka en liten cola innan ja öppnar den så de mesta åker ur :P men denna va helt perfekt. Men jag ska inte dricka för mycke. Farligt farligt !!


Kommentarer
Postat av: Malin

candy!!!!! vill haa!



men nej. jag ska ut och gå nu..!

får tugga på en morot när jag kommer hem!

mm gott. (not)

2009-10-27 @ 20:33:52
Postat av: petra

haha med dipp är de gott ! :D

2009-10-27 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0