Godmorgon på er !

Hejhej ! jag har nästan precis vaknat, sov inte alls bra för ja drömde om att jag och ch bråkade och han va jätte full !:/ Ja drömmer jämt så konstiga saker ! Igår när ja låg och vila drömde ja om Mig, Malin & Ida att vi va ute och cykla och Ida ramla, och ja  blev jätte orolig och värsta ståhej ! haha.

Men har iaf hunnit med att hämta tvätten nere i tvättstugan och ätit frukost :)
Jobbar inte något idag, Jerry fick göra det eftersom vi hade maassa tvätt hemma ! Men de är fixat nu !:) Nu är de bara städning som gäller resten av dagen.. sen har ja ju Bilia också såklart ! De är ju varje dag !

Jag kommer få jobba jätte bra nu framöver från och med november ! Vi blir ju av med bageriet eftersom dom fick för sig att dom skulle byta städbolag, så då skulle ja bara ha Bilia och Tankclean ! MEN ! Pratade med jea i går och hon sa att ja kunde jobba typ varannan onsdag inne i stan elr så ! Och de blir ju jätte bra eftersom där blir de många timmar ! Så då tjänar ja nästan intill de ja tjänar nu ! :) Så de blev ja glad över !

Nej nu ska ja fortsätta på min frulle.. den blir ju kall annars.

Hade så braaa !!

puss på er !

See you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0