Godmorgon..

Tjoo.. Börjar dagen med en jätte god frukost, samma som igår fast med mindre socker i tet :P och sen .... GODIS !!! haha :D Så häär tidigt brukar ja inte käka de, men ja hade ju en påse sen igår så ja kunde inte låta bli. plus att ja ska sitta här vaken i en timme till så då måste ja ha lite socker i mig, va ingen stor ide att ta mindre socker i tet då ju.... ? haha aja !

Idag är de massa extra på bageriet, elr inte en massa.. ska göra övervåringen som består av tre kontor och ett kök, tar ungefär en timme !

Senare idag vet ja inte alls vad som händer. Ch ville ut och åka lite bil så vi kanske far till Jeanette & Roland elr Synnöve !

Sitter och tröstar mig med MJ, kan ju inte gå på bion ikväll och inte i morn heller eftersom de inte fanns platser kvar.. elr de fanns, men de va utsprítt och ja vill ju sitta brevid ch ! Så de får bli nästa vecka istället. Ja tänkte ta de på lördag, men då är vi hemma hos syrran så då vill ja vara där. Men hade så gärna gått ikväll !!:(

Men dom säger att de inte är MJ som spelar utan att de är statister !? :O Hoppas verkligen de är han hela tiden. Skulle kunna tänka mig isfl om de är statiskter som spelar han.. så gör dom några scener med han och lite är med han själv ? Men hoppas de är han HELA tiden !


Aja, nu tänkte ja kolllar lite bloggar innan ja börjar klä på mig :) puss på er !

See you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0