gårdagen

tjao, har precis klivit upp.. har världens huvudvärk och mår inte alls bra.

Hade ju Nanett & Jerry hos oss igår, och vi hade jätte trevligt, lagade mat och sen sjöng vi lite singstar och spelade lite Buzz. Sen gick vi ut till HK och dansade och hade skit roligt, ja kan verkligen inte hålla mig från dansgolvet ! också mötte ja en kille från Bilia, och sånt tycker ja är jätte pinsamt, för när man har lite i sig så vågar man så mycke mer, så ja gick fram och sa att de är ju du som jobbar på Bilia :P haha.

Sen spårade allt ut, tyvärr. Jag och Jerry skulle gå och dansa och jag va ganska extas typ, så råkar ja putta till en tjej, inte mycke utan bara dudda typ och hon blir flyförbannad och börjar knuffas och skrikas och knuffar in mig i en trappa  så nu är halva min fot uppsväld ! gör skit ont ! och sen kommer de en till tjej och försöker sära på oss, men då kommer vakterna och tar MIG, två stycken som bär ut mig därifrån, ja kan ju säga att ja kände mig ganska kriminell, haha !!! men tjejerna som började bråket de va de inge fel på, de fick stanna kvar. och ja får inte komma in heller för dom säger att de va ja som började allt, och de va de INTE !!

Sen vakten hade ju inte alla hästar hemm i stallet, han hade tydligen haft koll på mig heela kvällen, bara för ja tog ner en jacka från en galje och skulle hänga upp min, ok, inte jätte snällt. men ja ville inte ha min jacka på golvet :P och han sa ja va typ helt urspårad och massa bajs.

meeeen synd för dom att fom förlorar bra kunder och bara har massa skitfolk som startar bråk kvar.


Men iaf nästa gång så får de bli mindre alkohol, kanske inget ? ja har börjat tröttnat nu iaf. Börjar ja bli gammal tro ? haha. Men vi ska ha roligare nästa gång !! :)

Nej nu snart kommer älsklingen med glass till mig, de passar alltid bra för dagen efter :D
Hade så bra ! puss på er !!

See you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0