Biljetterna..

Fick dom inte !!:(



SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOJJAAAAAA !!! KLART JA FICK !!! hahahah är så glaad. men du andreas !? Ja kan tyvärr inte ringa för min telefon är sepe, men om du ser de här så vet du iaf att ja fått biljetterna !! :D:D Va nära på att inte få dom för internet krångla och ja hamna i kön så de tog aslång tid innnan ja fick bestsälla !

Och min stress till datan gjort så ja nästan bröt mitt pekfinger, ja skulle ta tag i en vagn och drog inte med handen när ja skulle vidare, haha, så ja fastna med fi ngret och gjort illa mig jete myke :(


Nu ska ja äta glass för ja är så glad !:)

puss på er !


Kommentarer
Postat av: popluggen

AAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D <3 jag har typ dött hela dagen i undran om vi fick biljetterna eller niet. har skickat 1000 sms till dig men niget verkar ju ha kommit fram hahaha. åh. glad :D jag fick till sthlm och gävle också hihi. PUSS

2009-10-12 @ 14:01:50
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0