PAKET !

tjollahopp ! Kom precis hem från affären och på vägen dit skulle vi kolla posten, och se om vi fått  några räkningar, men de första ja ser när ja öppnar brevlådan är ett litet paket från H&M :D Mitt linne chs skjorta och mina trosor har kommit ! De sista på den första beställningen sen kommer mer :D Älskar att shoppa på internet :D

Sen när ja lyfte på det så låg de en lapp som ja inte hade en aning om vad de var för nått, men nått ja skulle hämta ut på posten iaf.. men kunde inte komma på vad de var.. haha illa.. man har beställt så mycke att man inte minns vad :P Men iaf när ja gick och hämta ut de så va de ju min jacka från Nelly.se !!! :D Den sitter jätte bra ! Färgen är lite sådär, men de är för ja är van med att allt ska vara mörkt, men denna gången tog ja ju en ljus jacka ! Men den får stanna hemma iaf, ja vill ha den !:) Nu väntar ja bara på skorna och linnena.. nått mer också kanske ??:O



De lilla paketet med linnet, skjortan och trosan från H&M :)


De stora paketet från Nelly.se med jackan:)



Nu ska jag och älsk äta tjockpankaka och kolla på film :)

puss på er !!

See you later !!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vad har du fått tag i den som du har runt halsen????????????

2009-11-18 @ 22:05:14
Postat av: petra

jag har köpt den på H&M

2009-11-18 @ 22:09:20
Postat av: mor

Jag vill också ha en. Dyr??????????????

2009-11-19 @ 00:10:56
Postat av: petra

nej, den va inte dyr, 149 tror ja. jätte skön och mysig är den !!

2009-11-19 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0