Måndag igen..

Det är vekligen jobbigt att gå upp på morgonen fast man sover till halv elva. De känns ju tungt och deprimerande :P

Hade skit kul i lördags iaf, har inte haft så kul på en utgång tidigare ! Men tyvärr finns de ju personer som man helst kunde slippa, men så är de ju alltid :) Iaf vart det jag, Nathalie och Lotta som gick. Och dom har börjat blivit strängare där sa dom, så vi va typ först med att komma dit, och eftersom nathalie och lotta äe 19 och jag 21 så fick vi inte komma in.. de va 22+ där. MEN sån tur va så är ju Nathalie tilms med DJ:n, alltid bra :P Så då sa vakten "jaaha, så de är du som är hon. Han sa något om att de skulle komma en liten poccahontasliknande tjej med två kompisar" haha. Så då fick vi komma in, men bara för ett glas vin.. Men de vart tills de stängde, mohah :D kul. Men så sen iaf när vi satt och kolla på vilka som kom in, så va de INTE över 22+. Träffade tillochmed folk som är typ 17,18 år !?






   
Färdig för kvällen !


En glad Nathalie !


Lotta :D


Där är klännigen, haha

 
Drog på lite rött läppstift senare ! :)


Lotta och en MYCKET glad Nathalie :P
     
 
Snurrigt på dansgolvet :)


Hahah

    
En helskön tjej hon Lotta ! :)
                                                               

Så  lite bilder. Men har tyvärr inte hittat min sladd, så ja får krångla med att ja bort batteriet och hela alltihopa för att nå åt simkortet, och jag är lite för lat för de ibland, haha.

Och den klännigen ja hade på mig vet ja inte om ja har på mig så mycke mer när ja går ut, haha, den åkte ner HELA tiden, så ja hade full skå med att stå och dra upp den hela tiden :P Ni ser ju på en av bildrna hur den redan åker ner när ja bara satt ner, haha, ajaj.

Men nu ska ja iaf tina upp lite räkor och sen se en film och sen sticka och jobbaaaaa !

Usch ja hade världens jobbigaste dröm igår. Ja tror tillochmed ja grina på riktigt medans ja sov elr så va de bara dräggel, haha ! Men iaf så hade ja en städning på ett ställde, och ja hade varit där tre ggr när min chef kommer dit och visar att de finns en övervåning också som ja inte visste om.. och sen sa hon att jag kanske skulle bli av med den städningen och om ja ville kunde ja bli av med alla mina tre städningar ja hade, haha. Så jag började grina jätte mycke frågade anledingarna till varför hon ville att ja skulle lämna ifrån mig städingarna, då sa hon bara att henne man kände på sig att de inte funkade nå bra med mig längre.. Så då ville sparka mig. Haha ojoj vad man kan drömma.. men hoppas de inte är sant bara !! haha.

Nej nu ska ja gå. Hade så gott allesammans. puss på er !

See you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0