Kväller snart..

Är hur trött som helt och klockan är bara halv nio.. om fem minuter :P  Men blir nog en tidig kväll för oss. Har varit igång hela dagen. Gjorde Tankclean idag och de gick bra, men ja blev lite stressad på slutet när klockan blev halvfyra och då ska ja vara på Bilia egentligen ! Men ja fick iaf dom två små rummen gjort odentligt, iaf ena chefens rum fick ja jätte fint ! Där gjorde ja riktigt ordentligt, förutom toastolen, de va en grej ja hoppade, men de gör ja sen ! Sen de andra lilla rummet tog ja lister och gjorde ett handfat fint sen resten gjorde ja som vi brukade göra eftersom tiden bara sprang iväg. Sen samma nere, la inte ner mer tid där heller eftersom ja va tvungen och åka till Bilia. Men från att vara där en halvtimma till två timmar är väl bra :)

Sen på Bilia gjorde ja illa mig, ja skulle ta bort en grej som satt så hårt så ja fick ta i jätte mycke, och när den väl lossna så skrapade den till på handleden, så de ser ut som jag har skurit mig, haha ! illa !
 
Vet inte vad min sladd till mobilen är, så ja kan inte lägga in några bilder ikväll som ja hade tänkt, får leta lite nogrannare senare, men orkar inte ikväll.

Nu ska ja se på The Hills innan ja lägger mig och kanske läser en stund ! Så ni får hade så bra ! pöss på er !

See you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0