Kan inte sova..

Har legat och vänt och vridit mig hela natten. Kan inte alls sova och de kliav över hela mig, blir tokig snart. Har ju haft de ganska bra nu med det, men nu börjar de komma tillbaka :( Ska beställa en grej från internet för att se om ja har något som ja inte ens kommer ihåg namnet på :P Mamma va hette de ?:P Men de är iaf en typ gluten grej, om man är allergiskt så kan de komma fram i eksem och trötthet elr liknande, och de skulle ju passa rätt bra. Har ju gjort tusen tester men de är inget som har visat något vilken är asdrygt, sprungit framochtillbaka till läkare och sjukhus.

                                                 
                                                 Pricktestet ja gjorde för nån månad sen

Klockan är iaf tio i sex, ja har varit vaken sen kanske tre, fyra. Sen tar ch hela min plats och trycker ut mig med rumpan, så ja ber han flytta sig, då rör han sig bara jätte lite och ligger kvar på samma ställe och snarkar som ja vet inte vad, haha. tack älsk.

Igår vart de lite ändrade planer iaf.. Elr.. Jag hade ju planerat lite mys när ch kom hem. Men då frågade Simoen och Andreas om vi ville komma dit, så då skulle de bli de istället, men sen när ja kommer hem så  blir de iaf inget, så då blev ja väl lite lätt irriterad eftersom då hade ja kunnat överraskat han. Men de blev mys iaf. Vi åkte och handla sallad, krocketer, fläskkarré och rödvinssås och sen lite vin till de :) Jätte gott !! Min sallad vart ju perfekt. Sen köpte vi baguetter och Aouli. Så först åt vi riktigt mat och satt och pratade om hur vi skulle göra med allt. Sen spelade vi lite kort, 500 som de heter och de är ju jag bäst på, haha, vann två av tre ;) Sen vändtia och där vann vi en varsin gång :) Sen tänkte vi gå och sova för vi vart så sega.. Men då kom vi på att vi hade laggt fram räkor. Så vi satte oss ner och gjorde en varsin räkmacka :) mysmys !
Sen slocknade ch tvärt och jag låg vaken som vanligt i två timmar innan ja somnade !
Förstår inte vf de ska vara så svårt jämt. De är väl bara att somna !?

Nej nu ska ja gå och dricka lite mjölk och sen kanske försöka sova lite. puss på er, hoppas i sover bättre än mig just nu !

See you later !

Kommentarer
Postat av: MOR

Jag tror det heter celliaciexem men är inte säker.

2009-11-15 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0