Godmorgon

Jag drömde att ja skulle gifta mig med en som ja verkligen inte älskade, men han hade så fina ringar, precis så som ja vill ha dom, haha. men ja gjorde de iaf inte, jag gav dom till min kompis så fick han gifta sig med sin tjej, haha. tokigt de kan bli. Jag hade en lång guldklänning på mig också..  och jätte höga klackskor som ja halkade runt i.. också hade dom slängt ena min conversesko i soptunnan !! taskigt.

haha jaja. Har precis klivit upp iaf, ska strax gå och duscha sen far ja till jobbet. orkar som vanligt inte, men men, de är pengar ! Sen i morn ska ja jobba inne i stan också ! De kanske blir en 12 timmar där. Sist vart de 15timmar :P snabbast i världen.

Nej nu ska ja kolla alla andras bloggar sen ska ja duscha. puss på er !

See you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0