En ny morgon igen..

Jag blir tokig. Ja kan inte sova på nätterna nu igen för de kliar så mycke, och nu har de börjat i ansiktet också !! Vill inte få utslag i ansiktet också ! Har på på händerna också så ja går och blir hysterisk snart ! Ligger med en gaffel och tokkliar mig hela nätterna :P Har ju inga direkt långa naglar så dom hjälper inget !:P

Men ja ska som sagt köpa sånt test som visar om man har Celiaki ( vet inte hur de stavas ) Det kan också vara för att de är kallt ute och ja blir torr om kroppen.. Men ja tycker själv ja inte är direkt torrare nu än va ja brukar vara, bara om läpparna då, men dom brukar ju bli torra på många på vintern.



Igår tog ja hem ännu mer kläder, haha. Ch behövde träningskläder eftersom han har börjat spela innebandy nu varje söndag och han hade inga kläder elr skor. Så han fick skor, två par mjukisbyxor och ett par shorts ! Sen beställde jag dom baslinnena jag glömde beställa tidigare. Köpte fyra st. Dom kom i två pack så de blev två svarta, ett rosa och ett rött tror ja de va. Lite färger iaf :) Alla ja har är ju svart och grått. Usch så trist !  Sen beställde ja också en till BH !

Nepp,  nu ska ja ta min vanliga runda på nätet. Vi hörs :)

See you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0