Valbo med Jessika senare mys med Malin

Sitter just nu och väntar på att få skjuts av min käre man in till Sandviken där ja ska träffa Jessika vid hennes jobb. Ska åka in till Valbo en sväng och handla lite. Testade lillebrorsans byxor och blev helt förälskad !! Jag måste åka in och köpa ett par likadana !! Sen ska ja också handla lite smink, min puderdosa har tagit slut och jag måste köpa en till kajalpenna. Ska också försöka hitta nått fint linne. Ja va in för några dagarn sen också, men de va såå mycke folk att de gick inte, ja höll på få panik inne i butikerna, ja börjar nog bli gammal för de har aaaaldrig hänt mig ! haha.  Så de blir ett nytt försök idag.

Kanske att ja lånar gubbens kamera och lägger ut bilder på de jag köpte. Elr lånar nog mammas kamera eftersom den är tio ggr bättre :)

Ikväll ska ja också åka hem till Malin, har köpt lite cider och sen ska vi handla mat och äta och dricka gott. Ska bli mysigt. Har ju inte träffats på hela min semester nu när ja har varit här nästan tre veckor. Dels för ja varit sjuk och hon har varit i Finland med sin man. Men får ta en kväll nu när vi båda är hemma och inte har något för oss :))

På fredag ska vi ha en liten familjekväll, Jag, älsklingen, mamma, pappa och min lillebror ska på världens fräckaste resturang. Church Street. Allt är i cowboystil, och hela golvet är fullt med skal från nötter som man får när man kommer dit. Men tyvärr finns de inte så man kan beställa bord, så klockan fem börjar dom, och halv sex-sex släpper dom ut folket så man får ta bord, så lite stressigt kanske, så hoppas vi får ett. Maten är verkligen jätte god, riktigt smälter i munnen !
Så det längta vi till jätte mycke !

Nu ska ja försöka få älsklingen från tv. Skriver mer senare !!

See you later ! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0